Thursday 14 December 2006

Anna og Julia nyter utsikten fra toppen av slottet...
je syns`n var litt grom...
Anna og noen kanonmenn
det var er digert stigespill helt oeverst i slottet.. og skjoertet til julia litt for kort. heh, soett.
meg paa en kanon
Colin og Julia paa en kanon

Julia
Joel
det store, vakre slottet...
jeg og en kamerat, ein smule skeptisk...


og plutselig vart vi saa blide... forresten ikke min finger.
serioest soeteste lille guttebassen jeg noensinne har moett. han heter Joel, og han elsker meg. spoer etter meg og graater naar jeg gaar aa saann.. what can I say? har man det saa har man det..



7 comments:

Eirik said...

Kaja!
Dette så jo sprekt ut..! Og veldig bra at du har det bra. :)

Jeg kom hjem i går.
Når kommer du hjem?
Gleder meg til å se deg!

Kaja said...

eirik! :) det saa sprekt ut ja? :) hehe... ja, jeg har det saa bra, det er godt. jeg kommer hjem paa torsdag, blir saa utrolig godt! gleder meg til aa se deg og!:)

Marie said...

kaja!!!!!!!!!!!! jeg har fått tilatelse av din kjære far til å komme innom på fredag for vi drar til kristiansand tildlig på lørdag!!! men skal bare være der litt, men jeg må se deg før vi drarrrrr!!!!!!!!! derfor kommer jegh med julegaven din da! så kozzzzzzzzz at det var hyggelig på kafe```````````````````nå er jeg akkurat ferdig med nynorsktentamen;) det gikk rævaaaaaa!!!!!!!!! komdavel!!!! vi må skaffe bilett til meg til deg, og til oss til london!!!!! jjjjjjjjaaaaaaaaaaaa bliiiii meeeeeedddddddd ttttilllllll london så bliiiirr jeeeegggg meeeeddddd tttttttttilll nor irlaaaaaaaannnnnnndddddd!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

hei kaja.. nå er det på tide med en oppdatering snart! glad i deg, schnuppa :) gleder meg til du kommer igjen og håper jeg klarer å finne på noe sprekt før den tid.. mulighetene er der vøttu... ü store planer :) :P

Anonymous said...

kaja! i dag skjedde det noe arti. jeg gikk ned til "the funny one"... han strakk fram armen og hilste og sa : god dag. mitt navn er kokks, venligst før meg rett til kjelleren!
innmari arti der og da :)))

Anonymous said...

nei nr 1.. hehe skikkelig arti. jobba i dag og. du skulle vært her kaja, tenk så mye morsommere det hadde vært å vært på jobb da!!? har ho mora fått unge enda? spennende...;) :) men jeg tror jeg må legge meg, skal på jobb i morra kl 8 vettu.. begynner faktisk å få skikkelig draget på dialekta her. på sjukehjemmet forstår de jo itte å je seie uten dialekta.. men men. livet er bra. gleder meg sånn t å fortelle deg alt :)

Anonymous said...

kaja! goe deg! jeg skulle egentlig sende deg en melding for lenge siden. fikk nr av mora di, lille kjonerud vøttø... og så grunnen til at jeg ikke har skrevet det her er at det er liksom et verdensomspennende nett :P så kjipt hvis jeg ikke hadde kommet inn liksom. men men. nå vet du det hvertfall. og så prøvde jeg liksom og halvhinte på en tidligere kommentar..
amerika ja, hihi
forresten så merker jeg at jeg begynner å ta opp plassen din på kommentarsida.. enda et hint til å oppdatere... heia kaja!!
denne helga var jeg forresten i ålesund ü