Thursday 22 March 2007

Dublin og bursdag:)

paa tirsdag ble jeg 20... litt godt og litt rart, naa er jeg ikke tenaaring lenger. men aller mest kjennes det egentlig ikke saa veldig annerledes ut.. men det er alltid goey med bursdag! :) det var litt rart og leit aa ikke feire dagen hjemme med familien og vennene, saann som jeg alltid har gjort. men saa dro jeg og besoekte Aslak i Dublin, og det var veldig godt! og veldig koselig:) Dublin er en fin by, og Aslak bor i en soet liten by utafor Dublin som heter Maynooth. det var studieuke der, saa mange var bortreist eller leste rett og slett.. saa det beroemte irske utelivet saa jeg ikke saa mye til, men det var absolutt like greit:) paa tirsdagen gikk jeg og aslak langt og enda lenger for aa komme til Guinnes bryggeriet (veldig kjent oel, for de som ikke visste det.. deriblant jeg for en uke siden) det var 7 etasjer med hele historien fra begynnelsen til slutt. og jeg visste ikke no av det fra foer av, saa det var veldig goey! :) helt paa toppen, altsaa i sjuende.. kunne man se utover hele Dublin, og saa fikk man gratis oel! saa dere kan tro jeg var spent! noe saerlig godt var det ikke, men opplevelsen var flott. saa gikk vi aa spiste paa resturant, det var very very good. fikk feire 20 aarsdagen med yndlingsstorebroren min, som jeg er saa glad i! kjempe fint var det:)

2 comments:

Aslak said...

Hei Kaja!
Takk for besoeket!
Haaper du hadde litt bursdagfoelelse, tross alt...:)
Saa koselig og avslappende aa vaere sammen med familie innimellom, sees snart!

Anonymous said...

This is great info to know.