Saturday 14 April 2007

:)

Se paa skjoenningene






er det rart man blir glad i? :)

6 comments:

Authentic@ said...

ÅÅ! De ser så nydelige ut! Du er veldig heldig altså, som får sjangsen til å få et så nært forhold til disse barna! :)

Hvordan går det med aksangen? HIHI! Glad i deg søta!

Kaja said...

ja, jeg vet! har tenkt mye paa det i det siste. kommer til aa savne dem..:)jeg vet faktisk ikke hvordan det gaar med aksenten.. jeg hoeres veldig amerikansk ut her nede.. men kanskje litt mindre enn da jeg kom..:) heh..men skal sjekke naar jeg kommer hjem! event. med mannen din. kanskje han hoerer det. :) er saa glad i deg og!

Eirik said...

Kaja, kaja!
Hvordan er formen? Drit lei av unger jeg ikke kan relatere til på noen fjerneste måte, jeg vil se noen bilder av deg! :D Kjør på!

Ellers er det bra her, men begynner å bli klar for Hamar igjen. Blir deilig å komme tilbake til sommeren. Da ses vi!

Når kommer du hjem?

Marianne86 said...

Hei...noooodlige småfrøkner! I love U Kaja! Gleder meg til å se deg igjen!

Annis og Benedicte said...

Kaja, du og du! Jeg savner deg! Sitter her med en aldri så liten klump i magen før tilbakereise til Latvia. Det er alltid litt sånn, off liksom. Men så kjem je ned og så går det grett! Vi må sakke snart kaja!! Love you.

Øyvind said...

Skriv litt om hvordan du har det da. Bilder av deg er heller ikke å forakte nei.