Wednesday 29 November 2006

familen paa tur i portaferry
jeg fant et slott....

6 comments:

S said...

Kaja!
Klassen min har hatt besøk av noen skotter og jeg falt totally for aksenten deres! Dermed er det bestemt at jeg skal gifte meg med en Svenske som kan snakke skotsk eller en skotte som ser ut som en svenske!

S said...

Vel... ikke det at skotland har noe med nord irland å gjøre, men det er da i det samme gaten, er det ikke?

Det er en stund siden jeg hadde geografi så tenkte først belfast-skotland-belfast.
Men ta det med ro, hjernen er kanskje litt hakkete, men langt fra nedstøvet!,

Kaja, jeg savner deg jeg!

Anonymous said...

goe kaja. gleder meg sånn til du kommer. forresten så har jeg kjørt meg vill både i skien og i oslo iløpet av en relativt kort tid, så en gåtur i belfast hadde nok gjort sitt.

Svensker? Sandra dette har vi snakket om før... :P

S said...

ja jeg var litt trøtt...

anyway,

Lene måtte i promillekontroll! Hun kjørte så fort og tvilsomt at de bare måtte sjekke!

Men vi kjenner jo Lene, det er jo bare sånn hun er...

Kaja said...

haha.. goinger! sandra jeg fortalte Anna om det du skrev, og skottene og irland og det.. hu lo. og saa lurte hu paa hvorfor en svenske.. jeg ble plutselig litt usikker selv, men sa at det kanskje hadde noe med at dom har en tendens til aa vare litt hoeye, blonde, brune og pene... ikke vet jeg! :) og ja lene! jeg kjenner deg! men fortsat litt sjokkert. promillekontroll? sant? det er moro.. wish I was there. jeg kommer hjem om en uke! wee.. forventer flagg og velkomstkomite paa flyplassen! nejda..

S said...

Kaja! Gleder meg ENROMT!

Dumt du ikke er her på julefesten på freak! Kommer ikke til å ta HELT av uten deg. hiih

svenske ja..
egentlig.... eh.. jag vet inte...jag fattar ingenting. Svensker er kjekke mennesker...men
Det er bare noe som har falt innn i hue...?

Lene klarte å smiske seg unna fartsbot og...