Tuesday 14 November 2006

jeg proever igjen.. hater forresten at jeg maa skrive doble aer og saann. slitsomt.. men men. den forrige bloggen min ble bare tull. saa faar vi se hvordan det gaar med denne.
jeg har det forresten kjempe bra! ingenting var saa skummelt som jeg trodde, og jeg takker Gud for denne familien hver kveld. de er herlige:D har bare vaert her tre dager saa langt, men har faatt vaert med paa litt av hvert. bl. annet "moms and tots", saann mamma barn gruppe, foelte meg kanskje en smule utilpass, men goey var det. glemte aa ta bilder der, men har tatt en del andre. som jeg skal proeve aa fa lagt ut naa... blir ikke overraska om det ikke funker, men skal proeve! :)

3 comments:

Malin said...

Ååååhh... Så sinnsykt skjønne de er!!! :) Så utrolig gøy å se at du hr d bra og at du trives hos famililen!! Have a king-day tomårra! ;) Tenker på deg! Klemmer

Annis og Benedicte said...

Soestera mi da! Du veks og trivs! Jeg er saa glad for at du har det bra, kaja. Stolt av deg. Heldige de som har TRE vakre jenter i huset=)Skviseklem!

Anonymous said...

Hei Kaja!
Så bra at du trives! Ser jo veldig fint ut der...og nå er det ikke så lenge til jeg kommer heller:) jeg skal jo være litt lenger sør da, rett ved Dublin. Fikk ja for et par uker siden og reiser sånn i slutten av januar... kommer du hjem til jul? gleder meg til å se deg!

Hilsen Storebror